गजल,गीत,कबिता

मेरो भन्नु

My photo
Itahari-20, sunasari, Nepal
मलाई थाहा छ साहित्य श्रीजना मेरो बसको कुरा होइन तै पनि काम को थकान मेट्न बसेको बेला होस या बिदा को बेला मनमा लगेको कुरा हरु कलमको सहायताले कोर्ने गरेको छु र त्यही मनका मेरा भाबना हरु लाई मैले साहित्य वा श्रीजना भन्ने गरेको छु ।त्यसो त साहित्य को खास साब्दिक अर्थ पनि मलाई थाहा छैन कबिता का छन्द हरु कस्ता हुन्छन कस्तो लय हरु दुवारा बाचन् गरिन्छ? कबिता का छन्द हरु गद्ध्य पद्ध्य कस्ता र त्यस्को प्रस्तुती के हो त्यो पनि थाहा छैन । अनी गजल हरुको शेर कहाँ बाट सुरु भएर कहाँ टुङ्गिन्छन त्यो पनि थाहा छैन शेर मतला कत्वा फर्द तखल्लुस आदी आदी धेरै नियम हरु म सङ्ग सरोकार राखने चिज वा बस्तु होइनन् किन कि मलाई त्यस सम्बन्धी ज्ञान नै छैन त्यसैले यदी मेरो थकाई र मन को पिर ब्यथा पोखने यि ठाउँ हरु लाई कही कतै गल्ती भये पनि मेरो गल्ती सच्चाएर पढि दिनु हुन्छ भन्ने आशा को साथ मेरो कमीकम्जोरी हरु औल्याइ मेरो मेल arpantamang46@yahoo.com / arpantamang045@gmail.com मा मलाई प्रतिकृया जनाइ दिनु हुन्छ र साहित्य शब्दको अर्थ र नियम हरु सिकाइ दिनु हुन्छ भन्ने आशा को साथ बिद हुन चाहन्छु जदौ ।

Saturday, September 11, 2021

म कसरी छोरा भनुम ।



बिस बिर्ष अघी
तिमी मेरो गर्भमा आउँदा
मलाई पस्चताप थिएन
कि, आज तिमी
हिंश्रक बन्छौ भनेर
अनी मलाई
यो पनि थाहा थिएन कि
वृद्ध आमा देखी लिएर
दुई बर्षे बालक सम्म
बलत्कार गर्छौ भनेर
त्यसैले आज मलाई
आफ्नै रगत संग
घृणा लागेकोछ
अनी तिमी आँफै भनत
तिमीलाई
म कसरी छोरा भनुम//

तिमी यो नबिर्स
तिम्रो कुदृस्टी पर्नु अगाडि
कोही नारी हुनु भन्दा पहिले
उ तिम्रो आमा पनि हो,
र, आज तिमी
त्यही आमालाई
बलत्कार गरिरहेको छौ,
जुन कोख बाट
तिम्रो उत्पती भएको हो,
अनी तिमी आँफै भनत
तिमीलाई
म कसरी छोरा भनुम//

शायद तिमी बिर्सदैछौ
तिमीले सयर गर्ने यि साधन हरु
तिमीले लगाउने ब्रान्डेड कपडा र अत्तर हरु
तिमीले खाने यि चौरसी ब्यञ्जन हरु
तिमीले बस्ने सिमेन्ट र इटका महल हरु,
तिमीले घमन्ड गर्ने यो शरीर
यि सबै बिलासिता
यो सन्सारमा आउनु अघी
तिमी तिनै नारिको कोखमा
बास बसेको हौ,
त्यही नै तिम्रो पहिलो संसार हो,
पहिलो घर हो,
एउटा नारिको रगत चुसेर
त्यो गर्वसाय भित्र हुर्किएका हौ
अनी तिमी आँफै भनत
तिमीलाई
म कसरी छोरा भनुम//

तिमिले बलत्कार गर्ने
तिमीले घमन्ड गर्ने
ति अंगहरुको बिकास
यिनै गर्भ भित्र बनेका हुन
तै पनि कसरी तिमी
बलत्कारी हुन सक्छौ
आफ्नो पुरुसार्थ छुपाउन
कसरी हत्यारा बन्न सक्छौ
अनी तिमी आँफै भनत
तिमीलाई
म कसरी छोरा भनुम//

एउटी नारिको कोखबाट जन्मिएर
अर्को नारिको अस्तित्व मेटी रहदा
शायद तिमीलाई लाग्दो हो
तिमी बहादुर हौ
वीर हौ
पराक्रमी हौ
तर तिमीलाई मेरो गर्भको प्रश्न
तिमीले आफ्नै ममाताको
बलत्कार गरेर
आफ्नै कोखको हत्या गरेर
कुन चै युद्ध जित्यौ ?
र बहादुर भयौ ?
के तिमीले
पुर्खाले लडेको युद्धमा
नालापानी, काँगडा र टिस्टामा
बिरता पोख्यौ ?
कि कालापानी र सुस्तामा रगत पोख्न गयौ
आखिर कुन चै युद्ध जित्यौ
र, अहंकारले तिम्रो छाती फुलाउछौ ?
अनी आँफै भनत
तिमीलाई
म कसरी छोरा भनुम//

त्यसैले तिमीले अहम्ता देखाउनु अघी
तिमी पुरुष भएर हैन
कर्तब्य निश्ठ बाउ भएर हेर
प्रेमिल अनी आदर्श पती भएर हेर
चेलीको/छोरीको
सुरक्षा कवज भएर हेर
तिम्रो पहिलो घर
मेरो कोख
असुरक्षित हुँदा
ति राक्षस हरुको बध गर
अनी बल्ल तिमीलाई
छोरा भन्न सकुँला
नत्र तिम्रो यौन पिपाशु आत्मालाई
र, तिमी लाई
कदापी सन्तान भन सक्दिन
तिमी मेरो कोख बाट जन्मनुको
गर्ब गर्न सक्दिन
किनकी तिम्रो पिपासु पन्जा हरुले
आफ्नै काख चिथोरी रहदा
म मामातामयी हुन सक्दिन
किनकी, म बिबस हुनेछु
तिम्रो अस्तित्व मेटाउन
दुर्गा भवानी र काली बनेर
अनी तिमी आँफै भनत
तिमीलाई
म कसरी छोरा भनुम//


रचना- अर्पण योन्जन (शिरिष)
मिती- २४, भदौ २०७८
तदनुसार- ९, सेप्टेम्बर २०२१

No comments: